close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב משרדים מקצועי ויצירתי מהווה חלק מהצלחת החברה

מערכת שורשיב כסליו, תשפ10/12/2019

התחום של עיצוב משרדים זוכה לאחרונה לתשומת לב יתרה (וראויה) מיותר ויותר חברות ובתי עסק

תגיות:
צילום: גרינהאוז אדריכלים
התחום של עיצוב משרדים זוכה לאחרונה לתשומת לב יתרה (וראויה) מיותר ויותר חברות ובתי עסק. אחת הסיבות לכך היא התובנה המשמעותית כי האופן בו משרדי העסק מתוכננים, בנויים ומעוצבים הוא הרבה יותר מאשר עניין אסתטי. מבחינות רבות ומשמעותיות ביותר, אופן עיצוב משרדי החברה משפיע באופן ישיר ובדרכים שונות על הפרודוקטיביות של העובדים ועל פוטנציאל ההצלחה של העסק כולו.

חללי עבודה משותפים, חסכנות אנרגטית ועוד – עיצוב משרדים מקצועי בימינו
כאמור, ישם אופנים שונים ורבים בהם ניתן לעצב ולתכנן את המשרדים של חברה מסוימת, ודרכים רבות לעשות זאת
צילום: גרינהאוז אדריכלים
בצורה אשר תתמוך בפועל בפעילות המתבצעת במשרדים אלו וממש תסייע ותתרום להצלחתה ארוכת הטווח של חברה זו.
דוגמה ספציפית לכך ניתן למצוא באחד השמות החמים כיום בתחום של עיצוב משרדים ומקומות עבודה – חללי עבודה משותפים. אלו הוכחו זה מכבר כמגבירים את רמת הפרודוקטיביות של העובדים, מסייעים לאווירה הכללית במשרד, לבניית הזדהות מסוימת בין העובדים לבין מקום העבודה ועוד כהנה וכהנה השפעות רצויות המתרגמות באופן ישיר לפעילות מוצלחת יותר של אותו עסק.
דוגמה טובה נוספת לאופן בו עיצוב משרדים מקצועי ויצירתי יכול לסייע ישירות לפעילותה של החברה הפועלת ממשרדים אלו היא עיצוב משרדים ירוק – עיצוב הלוקח בחשבון שיקולי תצרוכת אנרגיה, למשל, דוגמת היכולת להאיר את חללי העבודה באור טבעי מבחוץ, תכנון המשרדים באופן אשר הופך את המיזוג והחימום שלהם ליעיל יותר וכו'. כאשר מדובר במשרדים רחבי ידיים של חברה גדולה, שיקולים אלו מתרגמים בקלות לחסכון של סכומים עצומים מדי שנה על הוצאות האנרגיה של משרדי אותה חברה.
ניתן להמשיך ולנות דוגמאות קונקרטיות שונות לאופנים בהם עיצב משרדים נכון ומתקדם אכן מביא לתועלת ישירה לפעילות החברה, אך הרעיון הכללי ברור. השאלה העולה עכשיו היא – כיצד עושים זאת נכון?

משרד אדריכלים המתמחה בעיצוב משרדים מתקדם
על מנת ליהנות מהיתרונות הרבים והשונים שמגיעים יחד עם עיצוב משרד מתקדם, יצירתי, מקצועי ואפקטיבי, יש לעבוד עם אנשי המקצוע הנכונים. משרדי אדריכלים שונים מתמחים בעיצוב משרדים וחללי עבודה, אך לא כולם פועלים בדרכים דומות או שמים דגשים על אותן הנקודות. לכן, יש לשכור משרד אדריכלים המתמחה בעיצוב משרדים מתקדם, ירוק ויצירתי. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבחון את העבודות הקודמות של אותו משרד, ואף לבקר בכמה מהמשרדים שעיצבו האדריכלים ממשרד זה.

כאשר אתם בוחנים את סוג העבודה והרמה המקצועית של משרד האדריכלים המדובר, ובעיקר במידה ומבקרים במשרדים שתוכננו ועוצבו על ידי משרד זה, שימו לב לנקודות החשובות בעיניכם, אלו שהייתם רוצים לראות גם במשרדים העתידיים שלכם – עד כמה מרשימים משרדים אלו למבקרים מבחוץ? כיצד חללי העבודה נראים? האם הם מרווחים מספיק. האם העובדים נראים נינוחים במקום

עבודתם? מהם החסרונות שאתם מזהים?
כל זה יאפשר לכם לשכור את משרד האדריכלים המתאים ביותר עבורכם, ולוודא כי האופן בו יעוצבו משרדי החברה שלכם אכן יתרום לפעילות השוטפת של החברה ולשגשוגה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה